bulbs.se logo

ENKRONORS-ERBJUDANDEN PÅ BULBS.SE

Vanliga frågor - FAQ

Så här fungerar det

Svaren gäller även för våra tidsbegränsade SNABBHETSPREMIER

    
  1. Hur många 1kr-erbjudanden får jag köpa?
    • 1st

  2. Får jag köpa ett 1-kr-erbjudande varje gång jag beställer?
    • Erbjudandet gäller 1 gång per person och säsong - d.v.s högst 2 gånger varje år

  3. Får jag köpa både Lilja för 1kr och Dahlia för 1kr och 5 tulpaner för 1kr?
    • Nej - du får välja ETT 1-kr-erbjudande

  4. Kan jag välja vilken Dahlia/Lilja/Tulpan jag får som 1-kr-erbjudande?
    • Nej - det är slumpen som avgör när vi packar din beställning.

  5. Är det en av de andra varor jag beställt som skickas som 1-kr-erbjudande?
    • Nej - det blir en vara ur vårt ordinarie sortiment. Om vi har tillgång till någon av dina redan beställda varor väljer vi ibland den. Det betyder att du i så fall får en till av samma vara.

  6. Kan jag välja vilken färg på Dahlia/Lilja/Tulpan jag ska få som 1-kr-erbjudande?
    • Vi försöker att tillgodose sådant önskemål men garanterar det inte. Skriver du ett sådant mer allmänt önskemål i MEDDELANDERUTAN när du beställer så tar vi nästan alltid hänsyn till det.
      Exempel:Gärna en gul tulpan för 1kr.
      Exempel:Helst inte en orange lilja för 1kr.
      Exempel:Helst en låg dahlia för 1kr, eftersom jag bor väldigt blåsigt.

  7. Köper ni på Bulbs.se hem särskilda billigare eller mindre lökar som ni använder till 1-kr-erbjudande?
    • Nej - det är ALLTID varor ur vårt ordinarie sortiment som lika gärna kunde ha sänts till ordinarie pris till någon annan kund.

  8. Vad händer om jag beställer flera 1-kr-erbjudande trots att jag inte får det?
    • Alla utom ett stryks från din beställning.

  9. Vad händer om jag beställt flera 1-kr-erbjudande och redan betalt dem med kort?
    • Vi minskar det belopp vi drar från kortet.

  10. Vad händer om jag beställt flera 1-kr-erbjudande och redan betalt dem med SWISH eller via bankgiro?
    • Vi lägger det beloppet som ett tillgodo på ditt kundnummer och det dras automatiskt vid ditt nästa köp.

  11. Jag glömde att beställa 1-kr-erbjudande - men vill gärna få ett?
    • Använd den kundkod, Typ ABC123, som du fått i bekräftelsemail tillsammans med din mailadress, logga in på Mina Sidor och lägg till 1-kr-erbjudande i din beställning.

  12. Kan jag köpa både ett 1-kr-erbjudande och en SNABBHETSPREMIE för 0kr i samma beställning?
    • Ja, om båda finns att beställa. SNABBHETSPREMIER är alltid tidsbegränsade en tid efter att vi öppnat en ny katalog och kan inte läggas till efter att den tiden passerat även om du gjort din beställning före det datumet, i sådant fall kan du maila till kundtjänst.

VÄLKOMMEN MED DIN BESTÄLLNING